125 cm lewo-obrotowe (counter-clockwise)
Dzięki zastosowaniu specjalnych winglet’ów średnica efektywna jest nieco wyższa.
2 łopaty (2 blades), dzielone, składane na zamku samo-pozycjonującym.
360 g - 1 łopata - niski moment bezwładności i małe obciążenia dla silnika.
Wyważane z dużą dokładnością, w tolerancji do 0.3 g/metr (moment masy).
Dzięki dużej dokładności wyważania, śmigła Peszke są doceniane przez użytkowników za wysoką kulturę pracy
i brak zjawisk destrukcyjnych dla silnika i napędu.
Małe wibracje mają też pozytywny wpływ na organizm pilota.
Niska waga śmigła wpływa bardzo korzystnie na reaktywność podążającą za zmianami na przepustnicy oraz obniża masowy
moment reakcyjny i żyroskopowy, co korzystnie wpływa na komfort i bezpieczeństwo lotu.
6xM6/d50 + 6xM8/d75 lub 6xM6/d60
Otwór centrujący – 25 mm Długość śrub ( przy flanszy dociskowej 5mm) – min. 30 mm + grubość dystansu
Wymagany dystans pod śmigło – TAK, min. 5 mm
Dedykowane do silnika Moster, red 1:2,68
Można też je z powodzeniem stosować do silników o zbliżonych parametrach mocy i przełożenia.
Węglowe (Carbon) - konstrukcja kompozytowa, głównie z włókna węglowego z dodatkiem włókien szklanych, z dźwigarem
i wzmocnieniem krawędzi natarcia.
Aeroelastyczne właściwości – Aeroelastyczność śmigieł Peszke jest to cecha szczególnie wyróżniająca
śmigła Peszke od innych na rynku. Ta trudna do zrealizowania lecz bardzo przydatna właściwość jest efektem
wypracowanego przez lata skomplikowanego doboru cech aerodynamicznych i konstrukcyjnych. Ogólnie mówiąc
skutkuje to tym, że osiągając dany ciąg statyczny ( na ziemi), nie tracimy go tak szybko przy wzroście prędkości postępowej,
dzięki czemu przy dużej mocy do startu osiągamy również dobre parametry w locie z dużą prędkością. Przypomina to jakby
działanie śmigła przestawialnego w locie. Dzięki temu, przy porównywalnym ciągu statycznym, do innych śmigieł, możemy
uzyskać np. lepsze wznoszenie przy maksymalnych prędkościach lotu. Przekłada się to jednocześnie na ekonomię lotu i pracy
silnika oraz nie pozwala na nadmierne "rozkręcanie" się śmigła w ewolucjach, co dobrze wpływa z kolei na resurs.
Niski "Torque Effect" - tzw. moment "odśmigłowy", na który składają się, zarówno momenty masowe (bezwładności) jak
i aerodynamiczne (moment oporowy). To parametr szczególnie istotny dla bezpieczeństwa i poprawności sterowania paralotnią.
Śmigła Peszke, ze względu na b.niską masę i wysoką sprawność, doskonale obniżają ten niepożądany efekt do minimum!
Ciche i wydajne - doskonały profil o wysokiej sprawności i przemyślana geometria, redukująca opory szkodliwe, skutkują
cichą pracą oraz dobrym przełożeniem mocy silnika na ciąg w pełnym zakresie prędkości.
Bezresursowe - dzięki zastosowaniu najwyższej jakości materiałów i solidnej technologii, trwałość i jakość parametrów śmigła
jest niezależna od warunków atmosferycznych i ilości przepracowanych godzin.
Pokrowce 2 szt,, metryka śmigła wraz z instrukcją (gwarancja 24 miesiące)
Obroty max na ziemi 8300 RPM