Stribo.pl

Thor 250 Polini

Thor 250 Polini

Śmigła dedykowane do silników Thor 250

Thor_250_3_peszke_smiglo_propeller 

Pokaż jako: zdjęcia   tabela   lista  
Sortuj wg nazw  cen   daty   daty
Zdjęcie Nazwa towaru Cena brutto  
PX 140 3B - Thor 250 przełożenie 1:2,8 PX 140 3B - Thor 250 przełożenie 1:2,8

Średnica i kierunek obrotów

140 cm , Prawo-obrotowe ( clockwise)

Dzięki zastosowaniu specjalnych winglet’ów średnica efektywna jest nieco wyższa.

Ilość łopat

3 łopaty, ( 3 blade), dzielone, składane na zamku samo-pozycjonującym.

Oznaczenia 1,2,3 dokładane kolejno w lewo, przeciwnie do kierunku obrotu śmigła ( ważne dla poprawności wyważenia)

Waga i wyważenie

350 g - 1 łopata - niezwykle niski moment bezwładności i małe obciążenia dla silnika.

Wyważane z dużą dokładnością, w tolerancji do 0.3 g/metr ( moment masy ).

Dzięki dużej dokładności wyważania, śmigła Peszke są doceniane przez użytkowników za wysoką kulturę pracy

i brak zjawisk destrukcyjnych dla silnika i napędu.

Małe wibracje mają też pozytywny wpływ na organizm pilota. Śmigła 3-łopatowe dodatkowo obniżają amplitudę drgań, których

nie da się generalnie uniknąć w napędach PPG, ze względu na cienie aerodynamiczne i drgania samego silnika.

Niska waga śmigła wpływa bardzo korzystnie na reaktywność podążającą za zmianami na przepustnicy oraz obniża masowy

moment reakcyjny i żyroskopowy, co korzystnie wpływa na komfort i bezpieczeństwo lotu.

Mocowanie

6xM6/d50 + 6xM8/d75

Otwór centrujący – 25 mm. Długość śrub - min. 35 mm (piasta 18 + flansza 5-7 mm)

Wymagany dystans pod śmigło – NIE

Opis ogólny i przeznaczenie

Dedykowane do silnika Polini Thor 250 ( Thor 250 dual spark) z redukcją 1:2,8

Można też je z powodzeniem stosować do silników o zbliżonych parametrach mocy i przełożenia.

Węglowe ( Carbon ) - konstrukcja kompozytowa, głównie z wysokogatunkowego włókna węglowego o podwyższonej sprężystości

z dodatkiem włókien szklanych, z dźwigarem i wzmocnieniem krawędzi natarcia.

Aeroelastyczne właściwości – Aeroelastyczność śmigieł Peszke jest to cecha szczególnie wyróżniająca

śmigła Peszke od innych na rynku. Ta trudna do zrealizowania lecz bardzo przydatna właściwość jest efektem

wypracowanego przez lata skomplikowanego doboru cech aerodynamicznych i konstrukcyjnych. Ogólnie mówiąc

skutkuje to tym, że osiągając dany ciąg statyczny ( na ziemi), nie tracimy go tak szybko przy wzroście prędkości postępowej,

dzięki czemu przy dużej mocy do startu osiągamy również dobre parametry w locie z dużą prędkością. Przypomina to jakby

działanie śmigła przestawialnego w locie. Dzięki temu, przy porównywalnym ciągu statycznym, do innych śmigieł, możemy

uzyskać np. lepsze wznoszenie przy maksymalnych prędkościach lotu. Przekłada się to jednocześnie na ekonomię lotu i pracy

silnika oraz nie pozwala na nadmierne "rozkręcanie" się śmigła w ewolucjach, co dobrze wpływa z kolei na resurs.

Niski "Torque Effect" - tzw. moment "odśmigłowy", na który składają się, zarówno momenty masowe ( bezwładności) jak

i aerodynamiczne ( moment oporowy). To parametr szczególnie istotny dla bezpieczeństwa i poprawności sterowania paralotnią.

Śmigła Peszke, ze względu na b.niską masę i wysoką sprawność, doskonale obniżają ten niepożądany efekt do minimum!

Ciche i wydajne - doskonały profil o wysokiej sprawności i przemyślana geometria, redukująca opory szkodliwe, skutkują

cichą pracą oraz dobrym przełożeniem mocy silnika na ciąg w pełnym zakresie prędkości.

Bezresursowe - dzięki zastosowaniu najwyższej jakości materiałów i solidnej technologii, trwałość i jakość parametrów śmigła

jest niezależna od warunków atmosferycznych i ilości przepracowanych godzin.

W zestawie

Pokrowce 3 szt,, metryka śmigła wraz z instrukcją ( gwarancja 24 mies.)

Relacje z testów i opinie użytkowników

Obroty max na ziemi 7450-7550 . Obroty max w locie 7400-7600.

Największy zmierzony ciąg na hamowni - ... kg..

1779,99 zł
PX 132 3B - Thor 250 przełożenie 1:2,8 PX 132 3B - Thor 250 przełożenie 1:2,8

Średnica i kierunek obrotów

132 cm , Prawo-obrotowe ( clockwise)

Dzięki zastosowaniu specjalnych winglet’ów średnica efektywna jest nieco wyższa.

Ilość łopat

3 łopaty, ( 3 blade), dzielone, składane na zamku samo-pozycjonującym.

Oznaczenia 1,2,3 dokładane w lewo, przeciwnie do kierunku obrotu śmigła ( ważne dla poprawności wyważenia)

Waga i wyważenie

330 g - 1 łopata - niski moment bezwładności i małe obciążenia dla silnika.

Wyważane z dużą dokładnością, w tolerancji do 0.3 g/metr ( moment masy ).

Dzięki dużej dokładności wyważania, śmigła Peszke są doceniane przez użytkowników za wysoką kulturę pracy

i brak zjawisk destrukcyjnych dla silnika i napędu.

Małe wibracje mają też pozytywny wpływ na organizm pilota. Śmigła 3-łopatowe dodatkowo obniżają amplitudę drgań, których

nie da się generalnie uniknąć w napędach PPG, ze względu na cienie aerodynamiczne i drgania samego silnika.

Niska waga śmigła wpływa bardzo korzystnie na reaktywność podążającą za zmianami na przepustnicy oraz obniża masowy

moment reakcyjny i żyroskopowy, co korzystnie wpływa na komfort i bezpieczeństwo lotu.

Mocowanie

6xM6/d50 + 6xM8/d75

Otwór centrujący – 25 mm. Długość śrub - min. 30 mm (piasta 16 + flansza 5-7 mm)

Wymagany dystans pod śmigło – NIE

Opis ogólny i przeznaczenie

Dedykowane do silnika Polini Thor 250 ( Thor 250 dual spark) z redukcją 1:2,8

Można też je z powodzeniem stosować do silników o zbliżonych parametrach mocy i przełożenia.

Węglowe ( Carbon ) - konstrukcja kompozytowa, głównie z wysokogatunkowego włókna węglowego o podwyższonej sprężystości

z dodatkiem włókien szklanych, z dźwigarem i wzmocnieniem krawędzi natarcia.

Aeroelastyczne właściwości – Aeroelastyczność śmigieł Peszke jest to cecha szczególnie wyróżniająca

śmigła Peszke od innych na rynku. Ta trudna do zrealizowania lecz bardzo przydatna właściwość jest efektem

wypracowanego przez lata skomplikowanego doboru cech aerodynamicznych i konstrukcyjnych. Ogólnie mówiąc

skutkuje to tym, że osiągając dany ciąg statyczny ( na ziemi), nie tracimy go tak szybko przy wzroście prędkości postępowej,

dzięki czemu przy dużej mocy do startu osiągamy również dobre parametry w locie z dużą prędkością. Przypomina to jakby

działanie śmigła przestawialnego w locie. Dzięki temu, przy porównywalnym ciągu statycznym, do innych śmigieł, możemy

uzyskać np. lepsze wznoszenie przy maksymalnych prędkościach lotu. Przekłada się to jednocześnie na ekonomię lotu i pracy

silnika oraz nie pozwala na nadmierne "rozkręcanie" się śmigła w ewolucjach, co dobrze wpływa z kolei na resurs.

Niski "Torque Effect" - tzw. moment "odśmigłowy", na który składają się, zarówno momenty masowe ( bezwładności) jak

i aerodynamiczne ( moment oporowy). To parametr szczególnie istotny dla bezpieczeństwa i poprawności sterowania paralotnią.

Śmigła Peszke, ze względu na b.niską masę i wysoką sprawność, doskonale obniżają ten niepożądany efekt do minimum!

Ciche i wydajne - doskonały profil o wysokiej sprawności i przemyślana geometria, redukująca opory szkodliwe, skutkują

cichą pracą oraz dobrym przełożeniem mocy silnika na ciąg w pełnym zakresie prędkości.

Bezresursowe - dzięki zastosowaniu najwyższej jakości materiałów i solidnej technologii, trwałość i jakość parametrów śmigła

jest niezależna od warunków atmosferycznych i ilości przepracowanych godzin.

W zestawie

Pokrowce 3 szt,, metryka śmigła wraz z instrukcją ( gwarancja 24 mies.)

Relacje z testów i opinie użytkowników

Obroty max na ziemi 7500-7700 . Obroty max w locie 7400-7700.

Największy zmierzony ciąg na hamowni - 104 kg. Przeciętnie 95-100 kg.

1390,00 zł
P 132 3B - Thor 250 przełożenie 1:2,8 P 132 3B - Thor 250 przełożenie 1:2,8

Średnica i kierunek obrotów

132 cm , Prawo-obrotowe ( clockwise)

Dzięki zastosowaniu specjalnych winglet’ów średnica efektywna jest nieco wyższa.

Ilość łopat i specyfika

3 łopaty, ( 3 blade)

Przestawialne na ziemi, składane w piaście, na zamku samo-pozycjonującym.

Oznaczenia łopat numerowane, zgodne z oznaczeniami na piaście ( ważne dla poprawności wyważenia)

Waga i wyważenie

295 g - 1 łopata - niski moment bezwładności i małe obciążenia dla silnika. Waga piasty - 500 g

Wyważane z dużą dokładnością, w tolerancji do 0.3 g/metr ( moment masy ).

Dzięki dużej dokładności wyważania, śmigła Peszke są doceniane przez użytkowników za wysoką kulturę pracy

i brak zjawisk destrukcyjnych dla silnika i napędu.

Małe wibracje mają też pozytywny wpływ na organizm pilota. Śmigła 3-łopatowe dodatkowo obniżają amplitudę drgań, których

nie da się generalnie uniknąć w napędach PPG, ze względu na cienie aerodynamiczne i drgania samego silnika.

Niska waga śmigła wpływa bardzo korzystnie na reaktywność podążającą za zmianami na przepustnicy oraz obniża masowy

moment reakcyjny i żyroskopowy, co korzystnie wpływa na komfort i bezpieczeństwo lotu.

Mocowanie

6xM6/d50 ( 6xM8/d75 lub inne, tylko z zastosowaniem dodatkowej redukcji)

Otwór centrujący – 25 mm. Długość śrub - min. 50-55 mm (piasta 43 mm + ew. flansza dociskowa ( nie jest wymagana )

Wymagany dystans pod śmigło – NIE

Opis ogólny i przeznaczenie

Dedykowane do silnika Polini Thor 250 ( Thor 250 dual spark) z redukcją 1:2,8

Można też je z powodzeniem stosować do silników o zbliżonych parametrach mocy i przełożenia.

Jako śmigło przestawialne, daje ono możliwość precyzyjnego dostosowania skoku do parametrów silnika

bądź potrzeb użytkownika. Ogólnie, typ geometrii łopat jest opracowany

z myślą o priorytetach w kierunku ekonomii i niskiej emisji hałasu.

Węglowe ( Carbon ) - konstrukcja kompozytowa, głównie z wysokogatunkowego włókna węglowego o podwyższonej sprężystości

z dodatkiem włókien szklanych, z dźwigarem i wzmocnieniem krawędzi natarcia.

Aeroelastyczne właściwości – Aeroelastyczność śmigieł Peszke jest to cecha szczególnie wyróżniająca

śmigła Peszke od innych na rynku. Ta trudna do zrealizowania lecz bardzo przydatna właściwość jest efektem

wypracowanego przez lata skomplikowanego doboru cech aerodynamicznych i konstrukcyjnych. Ogólnie mówiąc

skutkuje to tym, że osiągając dany ciąg statyczny ( na ziemi), nie tracimy go tak szybko przy wzroście prędkości postępowej,

dzięki czemu przy dużej mocy do startu osiągamy również dobre parametry w locie z dużą prędkością. Przypomina to jakby

działanie śmigła przestawialnego w locie. Dzięki temu, przy porównywalnym ciągu statycznym, do innych śmigieł, możemy

uzyskać np. lepsze wznoszenie przy maksymalnych prędkościach lotu. Przekłada się to jednocześnie na ekonomię lotu i pracy

silnika oraz nie pozwala na nadmierne "rozkręcanie" się śmigła w ewolucjach, co dobrze wpływa z kolei na resurs.

Niski "Torque Effect" - tzw. moment "odśmigłowy", na który składają się, zarówno momenty masowe ( bezwładności) jak

i aerodynamiczne ( moment oporowy). To parametr szczególnie istotny dla bezpieczeństwa i poprawności sterowania paralotnią.

Śmigła Peszke, ze względu na b.niską masę i wysoką sprawność, doskonale obniżają ten niepożądany efekt do minimum!

Ciche i wydajne - doskonały profil o wysokiej sprawności i przemyślana geometria, redukująca opory szkodliwe, skutkują

cichą pracą oraz dobrym przełożeniem mocy silnika na ciąg w pełnym zakresie prędkości.

Bezresursowe - dzięki zastosowaniu najwyższej jakości materiałów i solidnej technologii, trwałość i jakość parametrów śmigła

jest niezależna od warunków atmosferycznych i ilości przepracowanych godzin.

W zestawie

Pokrowce 3 szt,, metryka śmigła wraz z instrukcją, katomierz, piasta duraluminium ( kolor srebrny, anodowana),

śruby do skręcania piasty. ( gwarancja 24 mies.).

Relacje z testów i opinie użytkowników

Obroty max na ziemi 7500-7700 . Obroty max w locie 7400-7700.

Największy zmierzony ciąg na hamowni - 104 kg. Przeciętnie 95-100 kg.

1900,01 zł Zobacz towar