132 cm , Prawo-obrotowe ( clockwise)
Dzięki zastosowaniu specjalnych winglet’ów średnica efektywna jest nieco wyższa.
3 łopaty, ( 3 blade)
Przestawialne na ziemi, składane w piaście, na zamku samo-pozycjonującym.
Oznaczenia łopat numerowane, zgodne z oznaczeniami na piaście ( ważne dla poprawności wyważenia)
295 g - 1 łopata - niski moment bezwładności i małe obciążenia dla silnika. Waga piasty - 500 g
Wyważane z dużą dokładnością, w tolerancji do 0.3 g/metr ( moment masy ).
Dzięki dużej dokładności wyważania, śmigła Peszke są doceniane przez użytkowników za wysoką kulturę pracy
i brak zjawisk destrukcyjnych dla silnika i napędu.
Małe wibracje mają też pozytywny wpływ na organizm pilota. Śmigła 3-łopatowe dodatkowo obniżają amplitudę drgań, których
nie da się generalnie uniknąć w napędach PPG, ze względu na cienie aerodynamiczne i drgania samego silnika.
Niska waga śmigła wpływa bardzo korzystnie na reaktywność podążającą za zmianami na przepustnicy oraz obniża masowy
moment reakcyjny i żyroskopowy, co korzystnie wpływa na komfort i bezpieczeństwo lotu.
6xM6/d50 ( 6xM8/d75 lub inne, tylko z zastosowaniem dodatkowej redukcji)
Otwór centrujący – 25 mm. Długość śrub - min. 50-55 mm (piasta 43 mm + ew. flansza dociskowa ( nie jest wymagana )
Wymagany dystans pod śmigło – NIE
Dedykowane do silnika Polini Thor 250 ( Thor 250 dual spark) z redukcją 1:2,8
Można też je z powodzeniem stosować do silników o zbliżonych parametrach mocy i przełożenia.
Jako śmigło przestawialne, daje ono możliwość precyzyjnego dostosowania skoku do parametrów silnika
bądź potrzeb użytkownika. Ogólnie, typ geometrii łopat jest opracowany
z myślą o priorytetach w kierunku ekonomii i niskiej emisji hałasu.
Węglowe ( Carbon ) - konstrukcja kompozytowa, głównie z wysokogatunkowego włókna węglowego o podwyższonej sprężystości
z dodatkiem włókien szklanych, z dźwigarem i wzmocnieniem krawędzi natarcia.
Aeroelastyczne właściwości – Aeroelastyczność śmigieł Peszke jest to cecha szczególnie wyróżniająca
śmigła Peszke od innych na rynku. Ta trudna do zrealizowania lecz bardzo przydatna właściwość jest efektem
wypracowanego przez lata skomplikowanego doboru cech aerodynamicznych i konstrukcyjnych. Ogólnie mówiąc
skutkuje to tym, że osiągając dany ciąg statyczny ( na ziemi), nie tracimy go tak szybko przy wzroście prędkości postępowej,
dzięki czemu przy dużej mocy do startu osiągamy również dobre parametry w locie z dużą prędkością. Przypomina to jakby
działanie śmigła przestawialnego w locie. Dzięki temu, przy porównywalnym ciągu statycznym, do innych śmigieł, możemy
uzyskać np. lepsze wznoszenie przy maksymalnych prędkościach lotu. Przekłada się to jednocześnie na ekonomię lotu i pracy
silnika oraz nie pozwala na nadmierne "rozkręcanie" się śmigła w ewolucjach, co dobrze wpływa z kolei na resurs.
Niski "Torque Effect" - tzw. moment "odśmigłowy", na który składają się, zarówno momenty masowe ( bezwładności) jak
i aerodynamiczne ( moment oporowy). To parametr szczególnie istotny dla bezpieczeństwa i poprawności sterowania paralotnią.
Śmigła Peszke, ze względu na b.niską masę i wysoką sprawność, doskonale obniżają ten niepożądany efekt do minimum!
Ciche i wydajne - doskonały profil o wysokiej sprawności i przemyślana geometria, redukująca opory szkodliwe, skutkują
cichą pracą oraz dobrym przełożeniem mocy silnika na ciąg w pełnym zakresie prędkości.
Bezresursowe - dzięki zastosowaniu najwyższej jakości materiałów i solidnej technologii, trwałość i jakość parametrów śmigła
jest niezależna od warunków atmosferycznych i ilości przepracowanych godzin.
Pokrowce 3 szt,, metryka śmigła wraz z instrukcją, katomierz, piasta duraluminium ( kolor srebrny, anodowana),
śruby do skręcania piasty. ( gwarancja 24 mies.).
Obroty max na ziemi 7500-7700 . Obroty max w locie 7400-7700.
Największy zmierzony ciąg na hamowni - 104 kg. Przeciętnie 95-100 kg.