132 cm , prawo-obrotowe (clockwise)
Dzięki zastosowaniu specjalnych winglet’ów średnica efektywna jest nieco wyższa.
2 łopaty (2 blades), dzielone, składane na zamku samo-pozycjonującym.
370 g - 1 łopata - niski moment bezwładności i małe obciążenia dla silnika.
Wyważane z dużą dokładnością, w tolerancji do 0.3 g/metr ( moment masy ).
Dzięki dużej dokładności wyważania, śmigła Peszke są doceniane przez użytkowników za wysoką kulturę pracy i brak zjawisk destrukcyjnych dla silnika i napędu.
Małe wibracje mają też pozytywny wpływ na organizm pilota.
Niska waga śmigła wpływa bardzo korzystnie na reaktywność podążającą za zmianami na przepustnicy oraz obniża masowy moment reakcyjny i żyroskopowy, co korzystnie wpływa na komfort i bezpieczeństwo lotu.
6xM6/d50 + 4xM6/d60
Otwór centrujący – 25 mm Długość śrub ( przy flanszy dociskowej 5mm) – min. 30 mm + grubość dystansu
Wymagany dystans pod śmigło – NIE
Dedykowane do silnika Ventor V125 o przełożeniu 1:3,82
Można też je z powodzeniem stosować do silników o zbliżonych parametrach mocy i przełożenia.
Węglowe ( Carbon ) - konstrukcja kompozytowa, głównie z włókna węglowego z dodatkiem włókien szklanych, z dźwigarem i wzmocnieniem krawędzi natarcia.
Aeroelastyczne właściwości – Aeroelastyczność jest to cecha szczególnie wyróżniająca śmigła Peszke od innych na rynku. Ta trudna do zrealizowania lecz bardzo przydatna właściwość jest efektem wypracowanego przez lata skomplikowanego doboru cech aerodynamicznych i konstrukcyjnych.
Ogólnie mówiąc skutkuje to tym, że osiągając dany ciąg statyczny ( na ziemi), nie tracimy go tak szybko przy wzroście prędkości postępowej, dzięki czemu przy dużej mocy do startu osiągamy również dobre parametry w locie z dużą prędkością. Przypomina to działanie śmigła przestawialnego w locie. Dzięki temu, przy porównywalnym ciągu statycznym, do innych śmigieł, możemy uzyskać np. lepsze wznoszenie przy maksymalnych prędkościach lotu. Przekłada się to jednocześnie na ekonomię lotu i pracy silnika oraz nie pozwala na nadmierne "rozkręcanie" się śmigła w ewolucjach, co dobrze wpływa z kolei na resurs.
Niski "Torque Effect" - tzw. moment odśmigłowy, na który składają się, zarówno momenty masowe (bezwładności) jak i aerodynamiczne (moment oporowy). To parametr szczególnie istotny dla bezpieczeństwa i poprawności sterowania paralotnią.
Śmigła Peszke, ze względu na bardzo niską masę i wysoką sprawność, doskonale obniżają ten niepożądany efekt do minimum!
Ciche i wydajne - doskonały profil o wysokiej sprawności i przemyślana geometria, redukująca opory szkodliwe, skutkują cichą pracą oraz dobrym przełożeniem mocy silnika na ciąg w pełnym zakresie prędkości.
Bezresursowe - dzięki zastosowaniu najwyższej jakości materiałów i solidnej technologii, trwałość i jakość parametrów śmigła jest niezależna od warunków atmosferycznych i ilości przepracowanych godzin.
Pokrowce 2 szt,, metryka śmigła wraz z instrukcją ( gwarancja 24 mies.)