Stribo.pl

Motoroma JR180

Motoroma JR180

Śmigła dedykowane do silników Motoroma JR 180

Pokaż jako: zdjęcia   tabela   lista  
Sortuj wg nazw  cen   cen   daty
Zdjęcie Nazwa towaru Cena brutto  
PX 125 2B  Motoroma JR 180 przełożenie 1:2,65 PX 125 2B Motoroma JR 180 przełożenie 1:2,65

Średnica i kierunek obrotów

125 cm , Lewo-obrotowe (counter-clockwise)

Dzięki zastosowaniu specjalnych winglet’ów średnica efektywna jest nieco wyższa.

Ilość łopat

2 łopaty, ( 2 blade), dzielone, składane na zamku samo-pozycjonującym.

Waga i wyważenie

360 g - 1 łopata - niski moment bezwładności i małe obciążenia dla silnika.

Wyważane z dużą dokładnością, w tolerancji do 0.3 g/metr ( moment masy ).

Dzięki dużej dokładności wyważania, śmigła Peszke są doceniane przez użytkowników za wysoką kulturę pracy

i brak zjawisk destrukcyjnych dla silnika i napędu.

Małe wibracje mają też pozytywny wpływ na organizm pilota.

Niska waga śmigła wpływa bardzo korzystnie na reaktywność podążającą za zmianami na przepustnicy oraz obniża masowy

moment reakcyjny i żyroskopowy, co korzystnie wpływa na komfort i bezpieczeństwo lotu.

Mocowanie

6xM6/d50 + 6xM6/d60 + 6xM8/d75

Otwór centrujący – 25 mm Długość śrub ( przy flanszy dociskowej 5mm) – min. 30 mm + grubość dystansu

Wymagany dystans pod śmigło – NIE

Opis ogólny i przeznaczenie

Dedykowane do silnika Motoroma JR 180

Można też je z powodzeniem stosować do silników o zbliżonych parametrach mocy i przełożenia.

Węglowe ( Carbon ) - konstrukcja kompozytowa, głównie z włókna węglowego z dodatkiem włókien szklanych, z dźwigarem

i wzmocnieniem krawędzi natarcia.

Aeroelastyczne właściwości – Aeroelastyczność śmigieł Peszke jest to cecha szczególnie wyróżniająca

śmigła Peszke od innych na rynku. Ta trudna do zrealizowania lecz bardzo przydatna właściwość jest efektem

wypracowanego przez lata skomplikowanego doboru cech aerodynamicznych i konstrukcyjnych. Ogólnie mówiąc

skutkuje to tym, że osiągając dany ciąg statyczny ( na ziemi), nie tracimy go tak szybko przy wzroście prędkości postępowej,

dzięki czemu przy dużej mocy do startu osiągamy również dobre parametry w locie z dużą prędkością. Przypomina to jakby

działanie śmigła przestawialnego w locie. Dzięki temu, przy porównywalnym ciągu statycznym, do innych śmigieł, możemy

uzyskać np. lepsze wznoszenie przy maksymalnych prędkościach lotu. Przekłada się to jednocześnie na ekonomię lotu i pracy

silnika oraz nie pozwala na nadmierne "rozkręcanie" się śmigła w ewolucjach, co dobrze wpływa z kolei na resurs.

Niski "Torque Effect" - tzw. moment "odśmigłowy", na który składają się, zarówno momenty masowe ( bezwładności) jak

i aerodynamiczne ( moment oporowy). To parametr szczególnie istotny dla bezpieczeństwa i poprawności sterowania paralotnią.

Śmigła Peszke, ze względu na b.niską masę i wysoką sprawność, doskonale obniżają ten niepożądany efekt do minimum!

Ciche i wydajne - doskonały profil o wysokiej sprawności i przemyślana geometria, redukująca opory szkodliwe, skutkują

cichą pracą oraz dobrym przełożeniem mocy silnika na ciąg w pełnym zakresie prędkości.

Bezresursowe - dzięki zastosowaniu najwyższej jakości materiałów i solidnej technologii, trwałość i jakość parametrów śmigła

jest niezależna od warunków atmosferycznych i ilości przepracowanych godzin.

W zestawie

Pokrowce 2 szt,, metryka śmigła wraz z instrukcją ( gwarancja 24 mies.)

Relacje z testów i opinie użytkowników

1040,00 zł
PX 130 2B  Motoroma JR 180 przełożenie 1:2,65 PX 130 2B Motoroma JR 180 przełożenie 1:2,65

Średnica i kierunek obrotów

130 cm , Lewo-obrotowe (counter-clockwise)

Dzięki zastosowaniu specjalnych winglet’ów średnica efektywna jest nieco wyższa.

Ilość łopat

2 łopaty, ( 2 blade), dzielone, składane na zamku samo-pozycjonującym.

Waga i wyważenie

340 g - 1 łopata - niski moment bezwładności i małe obciążenia dla silnika.

Wyważane z dużą dokładnością, w tolerancji do 0.3 g/metr ( moment masy ).

Dzięki dużej dokładności wyważania, śmigła Peszke są doceniane przez użytkowników za wysoką kulturę pracy

i brak zjawisk destrukcyjnych dla silnika i napędu.

Małe wibracje mają też pozytywny wpływ na organizm pilota.

Niska waga śmigła wpływa bardzo korzystnie na reaktywność podążającą za zmianami na przepustnicy oraz obniża masowy

moment reakcyjny i żyroskopowy, co korzystnie wpływa na komfort i bezpieczeństwo lotu.

Mocowanie

6xM6/d50 + 6xM6/d60 + 6xM8/d75

Otwór centrujący – 25 mm Długość śrub ( przy flanszy dociskowej 5mm) – min. 30 mm + grubość dystansu

Wymagany dystans pod śmigło – NIE

Opis ogólny i przeznaczenie

Dedykowane do silnika Motoroma JR 180 red. 1:2,65

Można też je z powodzeniem stosować do silników o zbliżonych parametrach mocy i przełożenia.

Węglowe ( Carbon ) - konstrukcja kompozytowa, głównie z włókna węglowego z dodatkiem włókien szklanych, z dźwigarem

i wzmocnieniem krawędzi natarcia.

Aeroelastyczne właściwości – Aeroelastyczność śmigieł Peszke jest to cecha szczególnie wyróżniająca

śmigła Peszke od innych na rynku. Ta trudna do zrealizowania lecz bardzo przydatna właściwość jest efektem

wypracowanego przez lata skomplikowanego doboru cech aerodynamicznych i konstrukcyjnych. Ogólnie mówiąc

skutkuje to tym, że osiągając dany ciąg statyczny ( na ziemi), nie tracimy go tak szybko przy wzroście prędkości postępowej,

dzięki czemu przy dużej mocy do startu osiągamy również dobre parametry w locie z dużą prędkością. Przypomina to jakby

działanie śmigła przestawialnego w locie. Dzięki temu, przy porównywalnym ciągu statycznym, do innych śmigieł, możemy

uzyskać np. lepsze wznoszenie przy maksymalnych prędkościach lotu. Przekłada się to jednocześnie na ekonomię lotu i pracy

silnika oraz nie pozwala na nadmierne "rozkręcanie" się śmigła w ewolucjach, co dobrze wpływa z kolei na resurs.

Niski "Torque Effect" - tzw. moment "odśmigłowy", na który składają się, zarówno momenty masowe ( bezwładności) jak

i aerodynamiczne ( moment oporowy). To parametr szczególnie istotny dla bezpieczeństwa i poprawności sterowania paralotnią.

Śmigła Peszke, ze względu na b.niską masę i wysoką sprawność, doskonale obniżają ten niepożądany efekt do minimum!

Ciche i wydajne - doskonały profil o wysokiej sprawności i przemyślana geometria, redukująca opory szkodliwe, skutkują

cichą pracą oraz dobrym przełożeniem mocy silnika na ciąg w pełnym zakresie prędkości.

Bezresursowe - dzięki zastosowaniu najwyższej jakości materiałów i solidnej technologii, trwałość i jakość parametrów śmigła

jest niezależna od warunków atmosferycznych i ilości przepracowanych godzin.

W zestawie

Pokrowce 2 szt,, metryka śmigła wraz z instrukcją ( gwarancja 24 mies.)

Relacje z testów i opinie użytkowników

1040,00 zł
PX 125 3B Motoroma JR 180  przełożenie 1:2,65 PX 125 3B Motoroma JR 180 przełożenie 1:2,65

Średnica i kierunek obrotów

125 cm , Lewo-obrotowe ( counter-clockwise)

Dzięki zastosowaniu specjalnych winglet’ów średnica efektywna jest nieco wyższa.

Ilość łopat

3 łopaty, ( 3 blade), dzielone, składane na zamku samo-pozycjonującym.

Oznaczenia 1,2,3 dokładane w lewo, w kierunku obrotu śmigła ( ważne dla poprawności wyważenia)

Waga i wyważenie

310 g - 1 łopata - niski moment bezwładności i małe obciążenia dla silnika.

Wyważane z dużą dokładnością, w tolerancji do 0.3 g/metr ( moment masy ).

Dzięki dużej dokładności wyważania, śmigła Peszke są doceniane przez użytkowników za wysoką kulturę pracy

i brak zjawisk destrukcyjnych dla silnika i napędu.

Małe wibracje mają też pozytywny wpływ na organizm pilota. Śmigła 3-łopatowe dodatkowo obniżają amplitudę drgań, których

nie da się generalnie uniknąć w napędach PPG, ze względu na cienie aerodynamiczne i drgania samego silnika.

Niska waga śmigła wpływa bardzo korzystnie na reaktywność podążającą za zmianami na przepustnicy oraz obniża masowy

moment reakcyjny i żyroskopowy, co korzystnie wpływa na komfort i bezpieczeństwo lotu.

Mocowanie

6xM6/d50 + 6xM8/d75 + 6xM6/d60

Otwór centrujący – 25 mm Długość śrub ( przy flanszy dociskowej 5mm) – min. 30 mm

Wymagany dystans pod śmigło – NIE

Opis ogólny i przeznaczenie

Dedykowane do silnika Motoroma JR 180 z redukcją 1:2,65 .

Można też je z powodzeniem stosować do silników o zbliżonych parametrach mocy i przełożenia.

Węglowe ( Carbon ) - konstrukcja kompozytowa, głównie z wysokogatunkowego włókna węglowego o podwyższonej

sprężystości z dodatkiem włókien szklanych, z dźwigarem i wzmocnieniem krawędzi natarcia.

Aeroelastyczne właściwości – Aeroelastyczność śmigieł Peszke jest to cecha szczególnie wyróżniająca

śmigła Peszke od innych na rynku. Ta trudna do zrealizowania lecz bardzo przydatna właściwość jest efektem

wypracowanego przez lata skomplikowanego doboru cech aerodynamicznych i konstrukcyjnych. Ogólnie mówiąc

skutkuje to tym, że osiągając dany ciąg statyczny ( na ziemi), nie tracimy go tak szybko przy wzroście prędkości postępowej,

dzięki czemu przy dużej mocy do startu osiągamy również dobre parametry w locie z dużą prędkością. Przypomina to jakby

działanie śmigła przestawialnego w locie. Dzięki temu, przy porównywalnym ciągu statycznym, do innych śmigieł, możemy

uzyskać np. lepsze wznoszenie przy maksymalnych prędkościach lotu. Przekłada się to jednocześnie na ekonomię lotu i pracy

silnika oraz nie pozwala na nadmierne "rozkręcanie" się śmigła w ewolucjach, co dobrze wpływa z kolei na resurs.

Niski "Torque Effect" - tzw. moment "odśmigłowy", na który składają się, zarówno momenty masowe ( bezwładności) jak

i aerodynamiczne ( moment oporowy). To parametr szczególnie istotny dla bezpieczeństwa i poprawności sterowania paralotnią.

Śmigła Peszke, ze względu na b.niską masę i wysoką sprawność, doskonale obniżają ten niepożądany efekt do minimum!

Ciche i wydajne - doskonały profil o wysokiej sprawności i przemyślana geometria, redukująca opory szkodliwe, skutkują

cichą pracą oraz dobrym przełożeniem mocy silnika na ciąg w pełnym zakresie prędkości.

Bezresursowe - dzięki zastosowaniu najwyższej jakości materiałów i solidnej technologii, trwałość i jakość parametrów śmigła

jest niezależna od warunków atmosferycznych i ilości przepracowanych godzin.

W zestawie

Pokrowce 3 szt,, metryka śmigła wraz z instrukcją ( gwarancja 24 mies.)

Relacje z testów i opinie użytkowników

1390,00 zł
PX 130 3B Motoroma JR 180  przełożenie 1:2,65 PX 130 3B Motoroma JR 180 przełożenie 1:2,65

Średnica i kierunek obrotów

130 cm , Lewo-obrotowe ( counter-clockwise)

Dzięki zastosowaniu specjalnych winglet’ów średnica efektywna jest nieco wyższa.

Ilość łopat

3 łopaty, ( 3 blade), dzielone, składane na zamku samo-pozycjonującym.

Oznaczenia 1,2,3 dokładane w lewo, w kierunku obrotu śmigła ( ważne dla poprawności wyważenia)

Waga i wyważenie

310 g - 1 łopata - niski moment bezwładności i małe obciążenia dla silnika.

Wyważane z dużą dokładnością, w tolerancji do 0.3 g/metr ( moment masy ).

Dzięki dużej dokładności wyważania, śmigła Peszke są doceniane przez użytkowników za wysoką kulturę pracy

i brak zjawisk destrukcyjnych dla silnika i napędu.

Małe wibracje mają też pozytywny wpływ na organizm pilota. Śmigła 3-łopatowe dodatkowo obniżają amplitudę drgań, których

nie da się generalnie uniknąć w napędach PPG, ze względu na cienie aerodynamiczne i drgania samego silnika.

Niska waga śmigła wpływa bardzo korzystnie na reaktywność podążającą za zmianami na przepustnicy oraz obniża masowy

moment reakcyjny i żyroskopowy, co korzystnie wpływa na komfort i bezpieczeństwo lotu.

Mocowanie

6xM6/d50 + 6xM8/d75 + 6xM6/d60

Otwór centrujący – 25 mm Długość śrub ( przy flanszy dociskowej 5mm) – min. 30 mm

Wymagany dystans pod śmigło – NIE

Opis ogólny i przeznaczenie

Dedykowane do silnika Motoroma JR 180 z redukcją 1:2,65 .

Można też je z powodzeniem stosować do silników o zbliżonych parametrach mocy i przełożenia.

Węglowe ( Carbon ) - konstrukcja kompozytowa, głównie z wysokogatunkowego włókna węglowego o podwyższonej

sprężystości z dodatkiem włókien szklanych, z dźwigarem i wzmocnieniem krawędzi natarcia.

Aeroelastyczne właściwości – Aeroelastyczność śmigieł Peszke jest to cecha szczególnie wyróżniająca

śmigła Peszke od innych na rynku. Ta trudna do zrealizowania lecz bardzo przydatna właściwość jest efektem

wypracowanego przez lata skomplikowanego doboru cech aerodynamicznych i konstrukcyjnych. Ogólnie mówiąc

skutkuje to tym, że osiągając dany ciąg statyczny ( na ziemi), nie tracimy go tak szybko przy wzroście prędkości postępowej,

dzięki czemu przy dużej mocy do startu osiągamy również dobre parametry w locie z dużą prędkością. Przypomina to jakby

działanie śmigła przestawialnego w locie. Dzięki temu, przy porównywalnym ciągu statycznym, do innych śmigieł, możemy

uzyskać np. lepsze wznoszenie przy maksymalnych prędkościach lotu. Przekłada się to jednocześnie na ekonomię lotu i pracy

silnika oraz nie pozwala na nadmierne "rozkręcanie" się śmigła w ewolucjach, co dobrze wpływa z kolei na resurs.

Niski "Torque Effect" - tzw. moment "odśmigłowy", na który składają się, zarówno momenty masowe ( bezwładności) jak

i aerodynamiczne ( moment oporowy). To parametr szczególnie istotny dla bezpieczeństwa i poprawności sterowania paralotnią.

Śmigła Peszke, ze względu na b.niską masę i wysoką sprawność, doskonale obniżają ten niepożądany efekt do minimum!

Ciche i wydajne - doskonały profil o wysokiej sprawności i przemyślana geometria, redukująca opory szkodliwe, skutkują

cichą pracą oraz dobrym przełożeniem mocy silnika na ciąg w pełnym zakresie prędkości.

Bezresursowe - dzięki zastosowaniu najwyższej jakości materiałów i solidnej technologii, trwałość i jakość parametrów śmigła

jest niezależna od warunków atmosferycznych i ilości przepracowanych godzin.

W zestawie

Pokrowce 3 szt,, metryka śmigła wraz z instrukcją ( gwarancja 24 mies.)

Relacje z testów i opinie użytkowników

Obroty max na ziemi … . Obroty max w locie

1390,00 zł