Stribo.pl

Pokaż jako: zdjęcia   tabela   lista  
Sortuj wg nazw  cen   cen   daty
Zdjęcie Nazwa towaru Cena brutto  
PX 132 2B  Hybrid HD130 przełożenie 1:3,82 PX 132 2B Hybrid HD130 przełożenie 1:3,82

Średnica i kierunek obrotów

132 cm , prawo-obrotowe (clockwise)

Dzięki zastosowaniu specjalnych winglet’ów średnica efektywna jest nieco wyższa.

Ilość łopat

2 łopaty (2 blades), dzielone, składane na zamku samo-pozycjonującym.

Waga i wyważenie

370 g - 1 łopata - niski moment bezwładności i małe obciążenia dla silnika.

Wyważane z dużą dokładnością, w tolerancji do 0.3 g/metr ( moment masy ).

Dzięki dużej dokładności wyważania, śmigła Peszke są doceniane przez użytkowników za wysoką kulturę pracy i brak zjawisk destrukcyjnych dla silnika i napędu.

Małe wibracje mają też pozytywny wpływ na organizm pilota.

Niska waga śmigła wpływa bardzo korzystnie na reaktywność podążającą za zmianami na przepustnicy oraz obniża masowy moment reakcyjny i żyroskopowy, co korzystnie wpływa na komfort i bezpieczeństwo lotu.

Mocowanie

6xM6/d50 + 6xM6/d60 + 6xM8/d75

Otwór centrujący – 25 mm Długość śrub ( przy flanszy dociskowej 5mm) – min. 30 mm + grubość dystansu

Wymagany dystans pod śmigło – NIE

Opis ogólny i przeznaczenie

Dedykowane do silnika Hybrid HD130 o przełożeniu 1:3,82

Można też je z powodzeniem stosować do silników o zbliżonych parametrach mocy i przełożenia.

Węglowe ( Carbon ) - konstrukcja kompozytowa, głównie z włókna węglowego z dodatkiem włókien szklanych, z dźwigarem i wzmocnieniem krawędzi natarcia.

Aeroelastyczne właściwości – Aeroelastyczność jest to cecha szczególnie wyróżniająca śmigła Peszke od innych na rynku. Ta trudna do zrealizowania lecz bardzo przydatna właściwość jest efektem wypracowanego przez lata skomplikowanego doboru cech aerodynamicznych i konstrukcyjnych.

Ogólnie mówiąc skutkuje to tym, że osiągając dany ciąg statyczny ( na ziemi), nie tracimy go tak szybko przy wzroście prędkości postępowej, dzięki czemu przy dużej mocy do startu osiągamy również dobre parametry w locie z dużą prędkością. Przypomina to działanie śmigła przestawialnego w locie. Dzięki temu, przy porównywalnym ciągu statycznym, do innych śmigieł, możemy uzyskać np. lepsze wznoszenie przy maksymalnych prędkościach lotu. Przekłada się to jednocześnie na ekonomię lotu i pracy silnika oraz nie pozwala na nadmierne "rozkręcanie" się śmigła w ewolucjach, co dobrze wpływa z kolei na resurs.

Niski "Torque Effect" - tzw. moment odśmigłowy, na który składają się, zarówno momenty masowe (bezwładności) jak i aerodynamiczne (moment oporowy). To parametr szczególnie istotny dla bezpieczeństwa i poprawności sterowania paralotnią.

Śmigła Peszke, ze względu na bardzo niską masę i wysoką sprawność, doskonale obniżają ten niepożądany efekt do minimum!

Ciche i wydajne - doskonały profil o wysokiej sprawności i przemyślana geometria, redukująca opory szkodliwe, skutkują cichą pracą oraz dobrym przełożeniem mocy silnika na ciąg w pełnym zakresie prędkości.

Bezresursowe - dzięki zastosowaniu najwyższej jakości materiałów i solidnej technologii, trwałość i jakość parametrów śmigła jest niezależna od warunków atmosferycznych i ilości przepracowanych godzin.

W zestawie

Pokrowce 2 szt,, metryka śmigła wraz z instrukcją ( gwarancja 24 mies.)

Relacje z testów i opinie użytkowników

1040,00 zł Zobacz towar
P 132 2B Hybrid HD130 przełożenie 1:3,82 P 132 2B Hybrid HD130 przełożenie 1:3,82

Średnica i kierunek obrotów

132 cm prawoobrotowe (clockwise)

Dzięki zastosowaniu specjalnych winglet’ów średnica efektywna jest nieco wyższa.

Ilość łopat i specyfika

2 łopaty ( 2 blades)

Przestawialne na ziemi, składane w piaście, na zamku samo-pozycjonującym.

Oznaczenia łopat numerowane, zgodne z oznaczeniami na piaście (ważne dla poprawności wyważenia)

Waga i wyważenie

330 g - 1 łopata - niski moment bezwładności i małe obciążenia dla silnika. Waga piasty - 440 g

Wyważane z dużą dokładnością, w tolerancji do 0.3 g/metr (moment masy).

Dzięki dużej dokładności wyważania, śmigła Peszke są doceniane przez użytkowników za wysoką kulturę pracy i brak zjawisk destrukcyjnych dla silnika i napędu.

Małe wibracje mają też pozytywny wpływ na organizm pilota. Śmigła 3-łopatowe dodatkowo obniżają amplitudę drgań, których nie da się generalnie uniknąć w napędach PPG, ze względu na cienie aerodynamiczne i drgania samego silnika.

Niska waga śmigła wpływa bardzo korzystnie na reaktywność podążającą za zmianami na przepustnicy oraz obniża masowy moment reakcyjny i żyroskopowy, co korzystnie wpływa na komfort i bezpieczeństwo lotu.

Mocowanie

6xM6/d50 ( 6xM8/d75 lub inne, tylko z zastosowaniem dodatkowej redukcji)

Otwór centrujący – 25 mm. Długość śrub - min. 50-55 mm (piasta 43 mm + ew. flansza dociskowa ( nie jest wymagana )

Wymagany dystans pod śmigło – NIE

Opis ogólny i przeznaczenie

Dedykowane do silnika Hybrid HD130 z redukcją 1:3,82

Można też je z powodzeniem stosować do wielu silników o podobnych parametrach mocy i przełożenia.

Jako śmigło przestawialne, daje ono możliwość precyzyjnego dostosowania skoku do parametrów silnika bądź potrzeb użytkownika. Ogólnie, typ geometrii łopat jest opracowany z myślą o priorytetach w kierunku ekonomii przy wyższych prędkościach lotu.

Węglowe ( Carbon ) - konstrukcja kompozytowa, głównie z wysokogatunkowego włókna węglowego o podwyższonej sprężystości z dodatkiem włókien szklanych, z dźwigarem i wzmocnieniem krawędzi natarcia.

Aeroelastyczne właściwości – Aeroelastyczność śmigieł Peszke jest to cecha szczególnie wyróżniająca

śmigła Peszke od innych na rynku. Ta trudna do zrealizowania lecz bardzo przydatna właściwość jest efektem wypracowanego przez lata skomplikowanego doboru cech aerodynamicznych i konstrukcyjnych. Ogólnie mówiąc skutkuje to tym, że osiągając dany ciąg statyczny ( na ziemi), nie tracimy go tak szybko przy wzroście prędkości postępowej, dzięki czemu przy dużej mocy do startu osiągamy również dobre parametry w locie z dużą prędkością. Przypomina to działanie śmigła przestawialnego w locie. Dzięki temu, przy porównywalnym ciągu statycznym, do innych śmigieł, możemy uzyskać np. lepsze wznoszenie przy maksymalnych prędkościach lotu. Przekłada się to jednocześnie na ekonomię lotu i pracy silnika oraz nie pozwala na nadmierne "rozkręcanie" się śmigła w ewolucjach, co dobrze wpływa z kolei na resurs.

Niski "Torque Effect" - tzw. moment odśmigłowy, na który składają się, zarówno momenty masowe (bezwładności) jaki aerodynamiczne (moment oporowy). To parametr szczególnie istotny dla bezpieczeństwa i poprawności sterowania paralotnią.

Śmigła Peszke, ze względu na bardzo niską masę i wysoką sprawność, doskonale obniżają ten niepożądany efekt do minimum!

Ciche i wydajne - doskonały profil o wysokiej sprawności i przemyślana geometria, redukująca opory szkodliwe, skutkują cichą pracą oraz dobrym przełożeniem mocy silnika na ciąg w pełnym zakresie prędkości.

Bezresursowe - dzięki zastosowaniu najwyższej jakości materiałów i solidnej technologii, trwałość i jakość parametrów śmigła jest niezależna od warunków atmosferycznych i ilości przepracowanych godzin.

W zestawie

Pokrowce 3 szt,, metryka śmigła wraz z instrukcją, katomierz, piasta duraluminium (kolor srebrny, anodowana), śruby do skręcania piasty (gwarancja 24 mies.).

Relacje z testów i opinie użytkowników

Obroty max na ziemi ... . Obroty max w locie ....

 

1420,00 zł Zobacz towar