 |
Pokrowiec na śmigło Peszke 3 szt.
Pokrowiec kolekcji P-Line/PX-Line z wykładziną amortyzującą uderzenia i systemem zamknięcia velcro.
Komplet na śmigło 3 łopatowe.
|
185,00 zł |
Zobacz towar |
 |
Kątomierz uniwersalny
Opis
Przyrząd pozwalający na pomiar i korekty kąta natarcia łopat śmigieł P-LINE.
Materiał
Aluminium
|
122,00 zł |
Zobacz towar |
 |
Pokrowiec na śmigło Peszke 2 szt.
Pokrowiec kolekcji P-Line/PX-Line z wykładziną amortyzującą uderzenia i systemem zamknięcia velcro.
Komplet na śmigło 2 łopatowe.
|
122,00 zł |
Zobacz towar |
 |
Redukcja ø75/50
Rozstawy śrub
6XM6/d50 + 6xM8/d75
Średnica
88 mm
Grubość
15 mm
Waga
60 g
Mocowanie
Otwór centrujący – 25 mm bez kryzy centrującej.
Wkładka z kryzą centrującą ø 25mm z otworem 20 mm.
Opis ogólny i przeznaczenie
Pozwala na montaż śmigła o rozstawie otworów mocujących 6x ø50 mm na silniku o rozstawie 6x ø75 mm.
Materiał
Duraluminium, z powłoką antykorozyjną ( anodowanie)
|
120,00 zł |
Zobacz towar |
 |
Dystans uniwersalny 15 mm
Rozstawy śrub
6XM6/d50 + 6xM6/d60 + 6xM8/d75
W przypadku mocowania na d60 śruby przechodzą przez duże otwory użeniowe.
Grubość
15 mm
Waga
105 g
Mocowanie
Otwór centrujący – 25 mm, z podniesionym kołnierzem centrującym
Opis ogólny i przeznaczenie
Stosowany ze śmigłami Peszke.
Konieczność stosowania dystansu wynika z możliwej kolizji łopat śmigła z małym kołem pasowym.
Materiał
Duraluminium, z powłoką antykorozyjną ( anodowanie)
|
100,00 zł |
Zobacz towar |
 |
Dystans uniwersalny 8 mm
Rozstawy śrub
6XM6/d50 + 6xM6/d60 + 6xM8/d75
W przypadku mocowania na d60 śruby przechodzą przez duże otwory użeniowe.
Grubość
8 mm
Waga
75 g
Mocowanie
Otwór centrujący – 25 mm, z podniesionym kołnierzem centrującym
Opis ogólny i przeznaczenie
Stosowany ze śmigłami Peszke przy silnikach takich jak: Moster, C-Max, Rotor
Konieczność stosowania dystansu wynika z możliwej kolizji łopat śmigła z małym kołem pasowym.
Materiał
Duraluminium, z powłoką antykorozyjną ( anodowanie)
|
80,00 zł |
Zobacz towar |
 |
Flansza dociskowa uniwersalna
Rozstawy śrub
6XM6/d50 + 6xM6/d60 + 6xM8/d75
Średnica
90mm
Grubość
5 mm
Waga
60 g
Opis ogólny i przeznaczenie
Flansza dociskowa do śmigieł kompozytowych i drewnianych.
Materiał
Duraluminium, z powłoką antykorozyjną ( anodowanie)
|
60,00 zł |
Zobacz towar |
 |
Dystans 6xM6/d50 8mm
Rozstawy śrub
6XM6/d50 + 6xM6/d60
W przypadku mocowania na d60 śruby przechodzą przez duże otwory użeniowe.
Grubość
8 mm
Waga
55 g
Mocowanie
Otwór centrujący – 25 mm, z podniesionym kołnierzem centrującym
Opis ogólny i przeznaczenie
Stosowany ze śmigłami Peszke przy silnikach takich jak: Moster, C-Max, Rotor
Konieczność stosowania dystansu wynika z możliwej kolizji łopat śmigła z małym kołem pasowym.
Materiał
Duraluminium, z powłoką antykorozyjną ( anodowanie)
|
70,00 zł |
Zobacz towar |
 |
Flansza dociskowa 6xM6/d50
Rozstawy śrub
6XM6/d50
Średnica
70mm
Grubość
5 mm
Waga
40 g
Opis ogólny i przeznaczenie
Flansza dociskowa do śmigieł kompozytowych i drewnianych.
Materiał
Duraluminium, z powłoką antykorozyjną ( anodowanie)
|
40,00 zł |
Zobacz towar |
 |
Taśmy ochronne / Wzmocnienie krawędzi natarcia (1 szt.)
Każde śmigło Peszke można zamówić w wersji ze wzmocnioną krawędzią natarcia.
Takie dodatkowe wzmocnienie polecamy głównie dla śmigieł przeznaczonych do trajek ale nie tylko. Również piloci startujący w trudnym terenie z nóg docenią taką dodatkową ochronę.
Zabezpieczenie stanowią profesjonalne taśmy ze specjalnego, bardzo wytrzymałego materiału, stosowane powszechnie w śmigłach samolotowych, szczególnie tych, które startują z lotnisk o nawierzchni piaszczystej, żwirowej lub z wysoką trawą.
Takie zabezpieczenie przedłuża żywotność śmigła pracującego w niekorzystnych warunkach (piach czy drobne kamyczki wyrzucane spod kół czy butów, wysoka trawa, patyki itp.) i zmniejsza prawdopodobieństwo poważnego uszkodzenia w przypadku kontaktu z przedmiotami typu kamień czy nawet odpadająca od napędu śrubka.
(Podana cena dotyczy montażu taśmy na jedna łopatę.)
|
47,99 zł |
Zobacz towar |
 |
Dystans do silnika Solo 210
Rozstawy śrub
6xM6/d60
Grubość
8 mm
Waga
55 g
Opis ogólny i przeznaczenie
Stosowany ze śmigłami Peszke przy silniku Solo 210.
Konieczność stosowania dystansu wynika z możliwej kolizji łopat śmigła z małym kołem pasowym.
Materiał
Duraluminium, z powłoką antykorozyjną ( anodowanie)
|
40,00 zł |
Zobacz towar |